Prachtig hotel op alle vlakken
“Het hotel ligt op een toplocatie in De Panne. Het is erg stijlvol ingericht. Alles was spic & span, bed en kussens zijn ontzettend comfortabel. Maar het mooist is toch wel de behulpzaamheid van de eigenaars en het personeel.”